پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118128
شهرآورد پايتخت در هفته اول
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1603

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهدي تاج، رئيس سازمان ليگ در خصوص نقل و انتقالات اظهار داشت: بدون شک مبحث نقل و انتقالات ليگ برتر تا ? مرداد ماه ادامه پيدا مي‌کند و مقرر شده است که يک هفته قبل از شروع بازي ها به اتمام برسد البته در نقل و انتقالات امسال بايد اذعان کنم که شرايط خوب و ايده آل و بسيار متفاوت و مجزا از نقل و انتقالات در سال هاي گذشته است.


وي در ادامه افزود: ? سال است در نقل و انتقالات تلاش بر اين بوده که بازيکنان هاي جوان مستعد و با انگيزه جذب ليگ شوند که ما در فوتبال ليگ امسال بالغ بر ?? تا?? کيلومتر دوندگي در زمين داشته باشيم تا بر جذابيت مسابقه‌ها بيفزايند و مخاطب بيشتري به ورزشگاه ها بيايند.

تاج ادامه داد: از ديگر مزاياي نقل و انتقالات امسال کاهش هزينه‌هاست که سابقه ??-?? درصد افزايش هزينه ها داشته ايم اما امسال با تمهيدات AFC سازمان ليگ جلوي اين افزايش بي رويه ?? درصدي گرفته شده است و از نکات و مزيت‌هاي اين نقل و انتقالات دلالي‌ها بوده است که به حداقل رسيده است.

رئيس سازمان ليگ در خصوص سقف قرار دادها عنوان کرد: ما مسئله اي به نام سقف قرارداد نداريم تمامي باشگاه ها سقف بودجه اي که هزينه کنند به سازمان ليگ شفاف اعلام مي‌کنند و به همان ميزان بايد هزينه کنند. بايد بگويم همه باشگاه ها مکلفند بودجه را اعلام کنند و همگي نيز در مورد کاهش هزينه هاي نمره قبولي اخذ کرده‌اند.

وي بيان کرد: بيشتر هزينه هاي ا‌علامي از ? ميليارد تا ?? ميليارد بوده است ? باشگاه بالغ بر ?? ميليارد هزينه کرده اند در صورتيکه بيشتر از حد اعلام شده بوده است که با اين باشگاه ها مکاتبات و نامه نگاري‌هايي صورت گرفته است و نکته بعدي اينکه ماليات تکليفي را اين بار از باشگاه اخذ نمي‌کنند بلکه بايد خود بازيکن اين ماليات را بپردازد که با اين کار بازيکن، مربي و باشگاه راضي خواهند بود.

تاج در مورد برگزاري مراسم قرعه کشي ليگ برتر هم تصريح کرد: سازمان ليگ تمامي تمهيدات را انديشيده است که به بهترين نحو مراسم قرعه کشي را برگزار نمايد اين قرعه کشي در ? روز برگزار مي شود يک روز ??/?/?? است و روز ديگر که مراسم نهايي قرعه کشي در ? مرداد ماه امسال برگزار مي شود.

رئيس سازمان ليگ برتر اضافه کرد: از ويژگي قرعه کشي امسال استثناهاي اين قرعه کشي است که بنا داريم قرعه کشي در ورزشگاه آزادي برگزار شده و طوري برنامه ريزي شده که قابليت پخش در شبکه هاي صدا و سيما را داشته باشد. از نکات بارز اين قرعه کشي سابقا ? تيم تهراني بايد در آزادي بازي‌هايشان را برگزار مي کردند و ما قرعه کشي پرسپوليس، استقلال را انجام نمي‌داديم و به هفته هفتم يا هشتم موکول مي کرديم اما امسال به اين ترتيب نيست او شايد بازي اول ليگ برتر به قيد قرعه ما بين پرسپوليس، استقلال برگزار شود .

وي در خصوص فشردگي بازي‌ها در ليگ برتر امسال هم اظهار کرد: امسال به لحاظ فشردگي‌ بهتر از سال قبل شده ايم هدف سازمان ليگ جذب و گرايش نوجوانان، جوانان به آزادي است و همه بيايند و از فوتبال زيبا لذت ببرند به هيچ وجه افزايش قيمت بليط‌ها صورت نمي‌گيرد و بازي‌ها ديگر در روزهاي مياني هفته که در ساعت ?.? برگزار مي شد خبري نيست بلکه سازمان ليگ همه ديدارها را در روزهاي پنج شنبه و جمعه و در ساعت هاي مناسب که بتوانند استقبال کننده داشته باشد برگزار مي کند.

تاج در خصوص فوايد قانون شفاف سازي بودجه باشگاه ها تصريح کرد: اگر باشگاهي نياز به هزينه بيشتر از مبلغ اعلامي داشته باشد بايد در خواست بودجه کند و سازمان ليگ به اين درخواست رسيدگي و نتيجه را اعلام مي‌کند از ديگر فوايد اين قانون اين است که اگر پارسال خاطرتان باشد سه يا ? تيم اواسط بازيها با بي پولي و بي بودجه گي مواجه مي شدند حتي پول بليط هواپيما را نداشتند ما براي جذابيت ليگ به اين باشگاه ها کمک مي کرديم ولي امسال با تنظيم اين قانون عملا ديگر شاهد اين مسئله نخواهيم بود.

رئيس سازمان ليگ در خصوص تمهيدات ويژه براي تيم هاي تازه ليگ برتري فوتبال گفت: نفت مسجد سليمان، پديده، پيکان از تيم هاي تازه راه يافته به ليگ برتر امسال هستند و تمهيدات ويژه اي براي حمايت و تقويت از اين تيم ها به عمل مي آيد و ما دوست داريم که ديگر اين تيم ها به ليگ يک باز نگردند.

مرجع : باشگاه خبرنگاران



وي خاطر نشان کرد: اميدوارم که امسال با اجرا قانون شفاف سازي بودجه ليگ ما ‌پويا‌تر و با نشاط تر از سال هاي قبل باشد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html